måndag, december 17, 2007

En ovanlig måndag

Min arbetsdag har varit allt annat än intensiv, det fick kvällen stå för. Idag har jag börjat städa ut mitt kontor, då jag slutar på torsdag. Börjar kännas lite nervöst inför nya jobbet...
Efter jobbet var det lite pyssel med brf-föreningen, problem med takfläkten som låter in till grannarna. Sen hann jag i lagom tid till vårat styrelsemöte med City Moderaterna. Vi ska få ihop en verksamhetsplan för 2008-2010, där jag bidragit med utbildnings delen. Närmast är planeringen inför årsmötet, boka stämmotalare, skriva verksamhetsberättelse och hinna med TM-ringning till alla medlemmar. Efteråt besökte jag MUF:s traditionella julglögg, kul med massa kära återseenden. Tro det eller ej, NK stängde 21.00, så en julklapp hann jag köpa. En bra nyhet kunde byta riddag till måndagar, *jippi* nu slipper jag missa roliga after works som oftast är på torsdagar :-)

Inga kommentarer: