tisdag, februari 17, 2009

Yes I can!

08.15 var jag på plats. Då var det 100 m kö i svinkall kyla...
...08.55 släpptes vi in och tilldelades kölapp, jag fick nr 72. Jag optimerade genom att hålla hårt i kölappen, ringde på mobilen och hittade även en dator som man kunde mata med enkronor för att surfa på ticknet. Jag var fast besluten om att få biljetter!
...09.35 blev det nr 72:s tur...och jag gick glatt infrån Ticknetombudet med 6 st Madonnabiljetter till spelningen i Göteborg den 8 augusti!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow´! Inte dåligt, skulle gärna gå men har inte pallat köa..;) jag antar att du köpte år vänner men annarsfår du gärna sälja två av dem till mig :)

Anna K sa...

Alla biljetter var uppbokade innan jag ställde mig i kön *sorry*

Anonym sa...

Bra gjort syrran!! Synd att vi inte ska gå på samma dag bara. Men fatta vilken grej. Vi ska se MADONNA!!! :)

Anonym sa...

Stackars er som skall gå på Madonna. Jag förstår mig inte på livemusik. Bättre att lyssna på skivan då de fått fler försök på sig att låta bra. Dessutom att få trängas med massa mesar! Varför skall man se det live, man vet ju redan hur låten slutar?

Tacka vet jag fotboll, det skall ses live, går inte att spela in på skiva.