torsdag, januari 14, 2010

Om fem år...


Denna tråkiga vecka förgylldes av att idag kom ett nytt nummer ut av tidningen Glamour, där var jag med i ett reportage om "De tar över om fem år". De skrev att jag var "Nästa Cristina Stenbeck", känns kanske som en överdrift, men va fasen, man har väl mål och ambitioner. Även Charlotte Arnberg i nätverket Unga Affärskvinnor 08 var med under "Nästa Annika Falkengren" likaså min vän Anna König Jerlmyr som "Nästa Filippa Reinfeldt". Där tycker jag nog snarare att det var en underdrift, Anna kommer bli vår nästa arbetsmarknadsminister tror jag.

5 kommentarer:

Jane sa...

Så fint så fint! Köpte givetivs den och har visat maken också. Gillade din outfit.. ;)

Lillsyrran sa...

Wow! Vad häftigt!! Mamma var precis och köpte 2 tidningar så jag ska sätta mig och läsa nu under lunchen. Och vad snygg du är på bilden!
/en stolt lillasyster :)

Kulan sa...

Stolt man!

DrAnnika sa...

MEN GUUUUUD SÅ KUL!!!
Grattis, eller vad säger man?

Vet inte om du kommer ihåg mig, hette Hansson ogift och härjade i MUF Skaraborg :)

Följer din blogg men vet inte om ag kommenterat än!!

Stor kram pårej!

Anonym sa...

STOLT PAPPA säger jag bara