torsdag, mars 18, 2010

Effektiv vecka


En helt hysterisk vecka på jobbet - trots att halva branschen befinner sig på MIPIM, dock väldigt kul, men väldigt mkt att göra. Känns som att det börjar släppa lite i marknaden och blivit lite mer aktivitet. Trots att jag skulle kunna jobba dygnet runt om jag vill, har jag tagit mig tid för att rida, där vi i måndags hade bomövning inför hoppträningen nästa vecka. Hade en av mina favorithästar - Hippon. Hoppas jag har honom även på hoppningen! Jag har också varit på första styrelsemötet med nya norrmalmsmoderaternas, fick ett infall och har varit och klippt mig, hela 10 cm åkte av. Coolast i veckan är att jag fått ett brev med 99 år gamla frimärken på, hur många har fått det med posten?

1 kommentar:

Unknown sa...

Så där kan du ju ej skriva utan att lägga upp en bild ;)...