onsdag, maj 20, 2009

Gå och rösta, rösta moderat!

Idag kan vi börja poströsta till Europaparlamentsvalet. Gör det, använd din röst och ta inte demokratin för givet. Tina Ghasemi, ordf. MUF Sthlm tälta de i natt för att vara först när vallokalen öppnade. Det kallar jag engagemang. Tina du är bäst!

Rösta på moderaterna och kryssa Christoffer Fjellner eller Christoffer Järkeborn.
Hemma har jag och sambon efter långa överläggningar kommit fram till att vi kommer använda våra två röster till att lägga en på Fjellner och en på Järkeborn. Detta då vi vill premiera det fanastisk bra arbete som Fjellner gjort under senaste mandatperioden i parlamentet, men framför allt för att han är en briljant och slipad politiker. Järkeborn som är min syssling, kan bli yngsta parlamentarikern ever, om han kommer in. Han har så energi och vilja och det gillar vi.

Men om du av någon anledning inte vill rösta moderat men är alliansvän, tycker jag du ska kryssa min väninna Ella Bohlin (kd).

Lycka till, vi hoppas få hälsa på er alla tre i Bryssel.

1 kommentar:

Ulf Knutsson den äldre sa...

Rösta M!