måndag, december 08, 2008

Socialt monster..

...så känner man sig ibland. Förra arbetsveckan avslutades med att vi åkte ut till min förra chef på glöggmingel i Djursholm. Vi var lagom tillbaka i stan tills bordet var bokat på Tarantino med goda vänner. När middagen var slut framåt midnatt ankom våra vänner från Göteborg med bil. Då blev det vin och tilltugg hos oss.

Lagom trötta på lördagen fortsatte vi nu tillsammans med våra göteborgsvänner hem till ytterligare göteborgsvänner numera boende i Sthlm. Där blev det glögg och mingel för att på kvällen ha 3-rätters middag hemma hos oss. För att maximera vistelsen för våra vänner, blev det söndagsbrunch på restuarang med ytterligare gemensamma bekanta. När de väl återgav sig till Göteborg, åkte vi ut till Sollentuna på glöggmingel till min god vän Cissis föräldrar. Hur många mingel blev det i helgen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Med dig kan man ju aldrig konkurrera, jag får vara nöjd bara med att vara vän med ett "socialt monster" ;-)
Ynka ett glöggmingel fick jag bara in i helgen men två löprundor,några fotbollsmatcher och fotbollsträningar (åskådare), ridlektion (yngsta dottern), schamponering av hund och en klassfest!!! Riktigt trevlig var det /kram PAnna

Anna K sa...

Tror just att du varit minst lika social i helgen. Längtar tills vårt lantställe är klart, då ska jag åka dit och bara koppla av och ha helger då jag är helt asocial ;-)