måndag, september 28, 2009

Nominerad och stolt

Årligen arrangeras Strongholdskonferensen. Stronghold är modern till bolagen Newsec, Datscha och Niam, totalt är vi ca 700 anställda. I samband med konferensen delas det ut Stronghold Award i följande klasser: Deal Maker, Marketing Achievement, Group Hat, Rookie, Role Model och Innovator of the Year.

Ingen vet innan vilka som är nominerade utan det presenteras på Awardsutdelningen som är lite som en galatillställning. Totalt oförberedde och chockad var jag en av tre nominerad till ”Innovator of the Year”. De andra två var två team, så jag var den enda individuella. Så grymt kul och coolt! Nu känner jag mig extra peppad, men får dock viss prestationsångest över hur jag ska leva upp till detta? för nästa gång måste jag ju vinna ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!
från en superstolt pappa

Anonym sa...

Grattis!!!!

Från en superstolt vän

Kram
Anna Maria

Kulan sa...

Grattis!