måndag, februari 15, 2010

vad händer

I lördags skulle vi haft nomineringsstämma med Moderaterna i Sthlm Stad till riksdagen. Själv hade jag stor ångest över att det krockade med farfars 85-årskalas, då jag var ombud. Men så bestämde vi oss för att familjen faktiskt går först och bokade hyrbil, jag har bara en farfar. Jag kände mig dock dålig som med så kort varsel lämnade återbud som ombud och lite illojal. Gissa om jag kände att jag gjort rätt, när jag sedan både genom radion, tv, massa sms från vänner fick reda på att stämman var ajournerad till nu på lördag. Anledningen var dock inte så kul, då det handlar om utredning om fusk i provvalet. Så just nu känner man sig ganska matt över alla rykten och spekulationer om vad som hänt och inte hänt. Viktigast är dock att få rätsida på det, för annars kommer det bli svårt att mobilisera medlemmar att visa engagemang i valrörelsen.

1 kommentar:

Ulf Knutsson den Äldre sa...

Jag följer dig på twitter men du uppdaterar inte så ofta. Skall jag tolka detta som att twitter är ute?