söndag, augusti 12, 2007

TP, planlösning och blommor



Igår kväll kom Christoffer förbi och vi käka ost och kex. Sen gick vi och spela TP hos Anna. Jag förlora på målsnöret (hade en plupp kvar) när Anna la in spurten och hämtade hem nästan alla pluppar i ett svep. Grymt. Idag har jag laddat inför jobbstarten imorgon efter fyra veckors semester. Det har bestått i att tvätta, inköpa överprisatta blommor och gjort om på balkongen. Sedan har jag plöjt igenom en halvmeter huskataloger och ritat en skiss över hur jag själv vill att planlösningen på sommarhuset ska se ut. Är inspirerad av trivselhus.

Skiss entre, Trivselhus no 902.

Min planlösning

Fasader, liggande panel hos Trivselhus

2 kommentarer:

jarkeborn sa...

Ritningen ser ju jättetrevlig ut! Grymt.

Anna K sa...

Ja, det var ett hus från Trivselhus som jag gillade, men var för stor för vad vi kan få bygglov för. Samt att vi inte behöver någon tvättstuga. Så jag var lite hobbyarkitekt igår kväll :-) Har två andra skisser också...