torsdag, januari 24, 2008

Bitter x 4

Bitter - 1. Har klipp och färgat håret idag. Inte nog med att frissan höjt priset med 20 %, jag är supermissnöjd med färgen. Ingen skillnad från innan och efter, med undantaget att det är fulare. Samt att hon nog tror att jag vill ha en tantfrisyr.(Min frissa har mammaledigt och jag har någon annan så länge).
Bitter - 2. En vän ska gifta sig och det verkar bli möhippa ett datum som jag inte kan :-(
Bitter - 3. Rusa från jobbet för att gå på ett mingel med Shenet, det var tjejer som presentera kinesiska kläder. Borde prioriterat jobbet, kläderna var fula och tråkiga. Däremot fanns en snygg väska. Deras hemsida finns här.
Bitter - 4. Efter minglet skulle vi gå och äta, hamna på 1900, i stort sett hela menyn består av husmanskost (kött, rotfrukter etc) allt som jag inte får äta, men grymt tråkigt mat. Jag gick istället hem.

Så nu sitter jag uppkrupen i soffan, köpt med mig pasta delize hem från Due Fratelli och återupptagit arbetet. Ska även tröstäta chocklad över min bittra dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad irriterande!! (Med allt såklart men håret tänkte jag främst på). Du borde gå tillbaka och säga att du inte blev helt nöjd, så gör hon säkert om det. Färgen åtminstone... klippningen är väl svårare att rätta till så här i efterhand. :-(

Anonym sa...

Haha...jag känner igen det där, ibland går inget vägen och hur f-n kan man höja priset med 20%?! Förstår du fick en chock! Tänk o en annan kunde höja sin taxa med 20%...Jaja, bästa medicinen, gå någon annanstans istället, bästa sättet att markera sitt missnöje. Kram

Anonym sa...

Så, fler som inte är nöjda med E! Jag tänker inte gå dit förrens L är tillbaka! (först då kanske det kan vara värt de där extra 20%)
Vet inte vad E tänkte när jag var där. Tyckte jag var tydlig men fick ändå tant-frilla:(