fredag, december 15, 2006

Partytime



Imorgon ska jag på Coffes 30-års kalas med klädsel smoking hittade en underbart grön kläninng från Massimo Dutti som jag tror blir perfekt till Martins James Bond outfit.

Ikväll är det traditionell julglögg med MUF på centrala kansliet. Kan ju inte hålla mig helt borta :-)

Söndagen blir intressant, klarar Anna Sjödin att sitta kvar efter SSU krismöte? Ännu intressantare är det att se socialdemokraternas upprördhet över att vi äntligen säljer ut en del statliga bolag. Det var inte en dag för tidigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygg klänning! du lär bli snyggast på partyt! :)

Anonym sa...

Hej Anna!

Kul att Du bloggar, kommer att följa det med spänning =)


//Daniel

Anonym sa...

Härligt Anna att du bloggar, inte en dag för tidigt ;-)

Eller, jag noterar att du egentligen började tidigare, & att min fisksoppa varit offentligt kommmenterad utan min vetskap i över ett år, man tackar (Även om det är lite obehagligt att tänka på vad mer som kan finnas kommenterat "out there"...)

Du strålade som en smaragd i din gröna klänning i lördags.

Tack för efterfest och fika dagen efter :)

KRAM!