lördag, mars 10, 2007

Melodifestivalfinal

Igår kl.17.00 beställde vi vårt nya kök och det kommer vecka 18! Ska bli helt underbart att få diskmaskin!!! Vi firade med att köpa hem god italiensk mat från delikattesbutiken på Odengatan och till det ett vin som en kollega tipsade om: Monti Garbi Ripasso.

Strax ska jag och Martin bege oss till Globen för att se finalen i årets melodifestival. Ikväll ska jag ha på mig och inviga min nya svarta Karen Millen klänning!

Självklart ska vi rösta på MÅNS - bästa låten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGGT, vem monterar? Martin?

Anonym sa...

Snyggt kök! Men jag saknar bild på Karen Millen-klänningen! Hur var det att se finalen live då? Själv satt jag hemma alldeles ensam med fruktsallad, glass och 38.9 i feber... Och jag måste ju erkänna att jag röstade på the Ark 2 ggr... //Kram Elin

Anna K sa...

Vi river köket själva, köket kommer färdigt monterat och sätter in det gör snickare :-)