onsdag, mars 21, 2007

Ny frisyr

Idag har jag varit och klippt och färgat håret hos världens bästa frisör. Lotta på Kruuse & Co som ligger på Sibillegatan. Det är lång väntetid inför varje klippnig men det är det värt. För hon vet precis vad man menar när man förklarar. Idag åkte dryga decimetern av och lite ljusare slingor inför våren och bort med luggen.

På jobbet har jag snart tappat räkningen på hur många projekt jag är inblandad i. Idag kopplade jag ur telefonen för att kunna jobba utan att bli störd. Ett spännande projekt är att jag tittar på hur vi ska kunna effektivisera och sänka energikostnaderna för bolaget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Skönt att inte ha lugg när det blir varmt. Och det blir det ju snart. Det snöade faktiskt här i söndags, men nu vill jag ha vår!

Anna K sa...

Tack! Jag är mest nöjd med att bli av med luggen och att det åkte av på längden!!! Nu ska jag äta indiskmat (rester från igår när Christoffer och Fredrik var här och åt middag).

Anonym sa...

Snyggt! :)