onsdag, april 25, 2007

Nu finns ingen återvändo

Idag kom min syssling Christoffer förbi och lunchade i Mörby Centrum (vi har vårt kontor där). Ta med lunchlåda till jobbet kommer inte ske på ett tag, väl hemma var det lätt att konstatera att det inte var mycket till kök kvar. Jag har dock läst på "överlevarguide vid köksbyte" = smörgåsgrill, micromat eller äta ute!!!

På fredag måste vi ha bestämt vilka vägguttag och strömställare vi ska ha, för då kommer elektrikern. Vi vet att vi vill ha Eljo Renova, men om det ska bli de antikgrå, rostfri/svart eller de klassiskt vita får närmaste dygnet utvisa.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag är ett big fan av vitt så tycker jag de var snyggast. Det tröttnar man ju aldrig på och passar till alla stilar. Men eftersom det är fredag idag när jag skriver detta betyder det att ni redan bestämt er. Så, vilka blev det?
Kram Lillsyrran med dubbelt så stort högerknä som gör ont ont ont...

Anna K sa...

Det blev helsvarta istället!! Grymt snygga!s