onsdag, oktober 24, 2007

Nytt jobb!

I måndags tog jag det tuffa beslutet att säga upp mig från mitt jobb. Anledningen är inte att jag inte trivs - för det göra jag. Anledningen är inte heller att jag inte tror på bolaget - för det göra jag. Anledningen är inte att jag inte gillar min chef - för det gör jag verkligen. Anledningen var att jag fick erbjudandet och möjligheten att utveckla mig själv ännu mer genom att testa något nytt. Jag tror det är bra att byta arbetsplats emellanåt för sin personliga utveckling. Fast helt nytt är det inte, för det är fortfarande i fastighetsbranschen, fast på andra sidan som konsult. Nu ska jag inte bli sentimental och sörja det jag lämnar, utan fokusera mig på dit jag ska. Idag skrev jag avtal och efter årsskiftet börjar jag på Newsec Investement. Det ska bli jättekul!
Foto:www.newsec.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!! Kul med nya utmaningar! Jag längtar till jag är klar m skolan och får komma ut och jobba!!