onsdag, februari 28, 2007

En vanlig onsdag fm

Det blev en lyckad kväll, är fortfarande mätt :-) Vi hade även en nattgäst, Martins pappa var i Stockholm för att besöka Värta. Vilket onekligen ledde till att vi in på småtimmarna satt och diskuterade förbrännbart avfall. Nu har jag lärt mig nya saker, vilket dock lite omkullkastade mina tankar kring sopor de lux.

Om 20min, kl.10.00 presenterar moderaterna sin eftervalsanalys. I samband med detta anordnas ett kortare seminarium. Carl Cederschiöld som lett analysgruppen medverkar, likaså partisekreterare Per Schlingmann. Kommenterar analysen gör Dick Erixon, borgerlig debattör och bloggare och Maria Abrahamsson, ledarskribent på Svenska Dagbladet.

Vidare börjar jag tröttna på all kritik mot Carl Bildt. När media inte kommer åt honom på annat håll har de sjunkit så lågt att de nu ger sig på hans sätt att blogga. Lär dagens DN här.

Äntligen är de klara med publiceringen, kanske får jag se lite mer av min kära sambo Martin innan han åker iväg och jobbar i Bolivia.

Inga kommentarer: