torsdag, februari 08, 2007

Näbbskor och tjejmiddag

Igår inhandlade jag ett par handgjorda näbbskor. Super coola! Tänkte starta ett nytt mode kring Stureplan :-)
Direkt efter landning var det taxi raka vägen till Tranan där 16 tjejer redan satt laddade för god mat och dryck. Första onsdagen varje månad är vi ett glatt tjejgäng som går ut och äter.

Var dock nära på att missa planet från Kallax, då jag och mig kollega Margareta satt helt lugnt på kontoret i Luleå och prata med norrlandschefen Pekka. När vi upptäcker att planet går om 25 min...ilfart till Kallax och sedan strunta vi i incheckningen och sprang direkt till säkerhetskontrollen. (Pekka fick lämna tillbaka hyrbilen). Vi hann!!! Tror vi slog världsrekord; på 18 min satt vi på planet från det vi lämna kontoret i Luleå!!!! Teamwork!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag brukar ju inte kommentera din blogg, men när det handlar om inköp av kläder/skor/väskor så är det ju min plikt som modeintresserad lillasyster att göra detta... Skitsnygga stövlar du har köpt syrran! Ser supersköna ut och är ju tidlösa, så de kan du nog ha i många år. Lycka till imorron med taxin! Kram kram